Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ.


   Επικαιρότητα και όχι μόνο. 

                  Τάκης  Λάτσης


Προπαγάνδα θα κάνω σε Αντώνη και Βαγγέλη
Γιατί μου τάξανε ένα ξερό καρβέλι
Με σώσαμε κι έβγαλα και τούτο το χειμώνα
Με επίδομα αγόρασα μάλλινο χιτώνα
Πέρασε το Πάσχα και ακόμα ζω
Φτάσανε κι οι εκλογές και κάνω το χαζό
Δε μ' αφήνει ο φόβος να πετάξω
Τρέμω στην ιδέα τη μοίρα μου ν' αλλάξω
Σκυφτός τη ζωή μου πέρασα
Είμαι χειρότερος τώρα που εγέρασα
Κρύος ιδρώτας με λούζει απ' το φόβο
Κι ανέχομαι τον καθημερινό μου φόνο.
Κοντσίτα ήθελα να γίνω
και η μανούλα μου φοβόταν τι θα απογίνω
μα δεν είχα κλίση στο τραγούδι
κι έμοιαζα και με Αρκούδι.
Σε τίποτα πότε δεν έκανα καριέρα
είχα όμως τη δική μου την παντιέρα
φούξια παρδαλή με βούλες
έξω απ' το κοτέτσι με τις χαρωπές κοτούλες.
Τρίβω τα χέρια μου από χαρά
που βλέπω την Κοντσίτα με φτερά
κι εσείς Χριστιανοί που βγάζετε καντήλες
και οι άλλοι οι τρελοί με τις μαντήλες.
Ξεκολλήστε απ' την εικόνα
αγαπήστε όσους είναι έξω από κανόνα
αφήστε το μυαλό σας να πετάξει
το στόμα σας η κατανόηση να φράξει.


Σχόλιο Παν. Ι.Δ. Βλαχάκη .

►1 Ο Τάκης ο Λάτσης με το δικό του απλό τρόπο μας λέει πολλά. Από  σεμνότητα του δεν μου έστειλε βιογραφικό..  Ένα λέω Πλατανίτης = ποιητής, καλλιτέχνης. Ευχαριστώ φίλε να είσαι καλά σαν τον γέρο ΠΑΡΝΩΝΑ . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου