Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΗΣΩ ;;;



      Γράφει ο 

  Τάκης Λάτσης.

                      Σε δίλημμα βρίσκομαι μεγάλο 

Σε δίλημμα βρίσκομαι μεγάλο
ποιό να ψηφίσω παπαγάλο
πολλά μπροστά μου τα σκυλιά
στο λάκκο μου στρώνουνε χαλιά.
Η ακαμάτρα η ΝουΔούλα
των συμφερόντων πάντα δούλα
κι ο Βαγγέλης έμαθε και θέλει
όλο μέσα το δάχτυλο στο μέλι.
Ο Γιωργάκης ολετήρας
ξάφνου ξύπνησε σωτήρας
και ο Σταύρος στο Ποτάμι
θα με σώσει απ' το τσουνάμι.
Παραμυθατζήδες με ζώνουνε σωρό
όλοι με τη μάσκα του Ζορό
αριστεριτζήδες τσαρλατάνοι
απάνεμο μου τάζουνε λιμάνι.
'Όλοι αμνήμονες στο τραύμα
Θεού προσμένουν οι βλαμμένοι θαύμα
κι εγώ που ξέρω της ζωής μου το παιχνίδι
του Αντώνη ή τ' Αλέξη θα πάρω το αρμίδι
θηλειά να φτιάξω στο λαιμό μου
τέλος να βάλω στον αφανισμό μου.
Θα ψηφίσω Τελεία και Στανίση
να ποτίσει τον Άδωνη χασίσι
η παρέα του κι αυτός να πάνε στα τσακίδια
ο Ποτάμιας θα τους δείξει πως φοράνε τα σακίδια.
'Άλλαξα γνώμη , θα ψηφίσω μορταδέλα
ντυμένος τσολιάς με φουστανέλα
να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι
ζήτω το αράπικο φιστίκι.
                                                 Τάκης Λάτσης   12/1/2015

 Ψαράδικο μετατράπηκε σε εκλογικό κέντρο του Παπανδρέου!
Εκλογές φάστ πολλά ακούγατε και ο φευγάτος αιθεροβάμων Παρνωνίτης ποιητής. Το δικό μας παιδί έγραψε επιτέλους και σατυρικό – καυστικό ποίημα. Ναι και δεν θέλω ουυυ!!! Θυμάσαι;; Σατιρίζει την κρατούσα πολιτική κατάσταση. Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Οι εκλογές της βίας και της νοθείας του 1961

Ας ψηφίσει ο καθένας με προσοχή. Θέλω να πιστεύω ότι την επαύριον των εκλογών ας μην το μετανιώσει.
 
Μύκονος: Εκλογές του 1956 στο Γιαλό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου