Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

ΓΑΤΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


Δημήτρης Ι. Περδικάρης                                                                                                                  (Δημήτρης Παλιοελλαδίτης )      
    
                       Γάτες όλου του κόσμου ενωθείτε !!!!
                                                                                    Αυτὲς οι παταλιακὲς οι γάτες.
                                            
     Προεκλογική εποχή του 1981 περπατούσα με δυὸ φιλαράκια και συμμαθητές μου μπροστά από το λιοτρίβι του Παππαδὰκου.     
Tὸτε ήταν δημοφιλής στόχος αφισοκόλλησης και συνθημάτων. Γεμάτοι οι τοίχοι κι απ τις δυὸ μεριὲς του δρόμου. Aφὶσσες και συνθήματα, στάθηκα για μια στιγμή, κοίταξα της νὺχτας τα καμώματα. Ξὲσπασα στα γὲλια γυρνὰω και λὲω του Στρὰτη.  Αχ! αυτὲς οι παταλιακὲς οι γάτες !! Ο Στρὰτης με τον Τζὶμη στην αρχή σάστισαν. Άρχισαν να γελὰνε χωρὶς να ξὲρουν γιατὶ κακολογοὺσα τα τετραπὲρατα και πολυψὺχα τετράποδα. Αυτό μ ὲκανε να γελὰω ακὸμα πιὸ δυνατά. Δὲν πὴρε πολὺ και άρχισαν να ρωτὰνε μαντεὺοντας. Ε !! ρε πλάκες εγώ να γελὰω και να τοὺς περιπαίζω. Να επαναλαμβάνω την φράση μου, να τοὺς λὲω Τσὰτ – Τσάτ !!    Όλο και πιο πολλά γὲλια !!! Σας επιτέθηκε καμιά γάτα; Σας ὲκανε τη δουλειά κανένας γάτος; Εγώ αρνητικός στα πάντα, αυτοὶ να ρωτὰνε και να γελὰνε μαζὶ μου. Με τα πολλά γὲλια είχαμε φτάσει στον φούρνο. Στο πρακτορείο άρχισε να μας κοιτὰει ο κόσμος. Είμαι σίγουρος χαρακτήριζε το γὲλιο μας αυθάδεια. Τους κάνω νόημα να πάμε να αράξουμε στις σκάλες του καθαριστήριου του Νιαγάρα !!!


                                            
  Εχτὲς το σούρουπο την συνηθισμένη ώρα της γειτονικής σύναξης ,κεντήματος, ξομπλιάσματος, κουτσομπολιού και καθαρά Ελληνικών σήριαλ της τότε εποχής. Η πρώτη που εὶχε ὲρθει ήταν η θειὰ Τρὺσω κόρη του Γιώργη του Βλαχάκη η μάνα του Τζὶμη. Αφού ὲπιασε την θὲση της, άρχισε το βελονάκι και τα προκαταρκτικά το τι ὲκανες σήμερα; Ρωτὰει με τον πιο απεγνωσμένο και προβληματισμὲνο τρόπο την μάνα μου.
  Ρε Θανὰσω να σε ρωτήσω κάτι που μ ὲχει φάει το μυαλό από προχθὲς
  Τι ὲπαθες κακόμοιρα μου ρωτὰει η μάνα μου το ὶδιο προβληματισμἐνη κι αυτὴ.
  Να της λέει η θειὰ Τρὺσω την Δεύτερα ὲπιασα προζὺμι να ζυμώνω. Όταν σηκώθηκα το χάραμα να ζυμώσω πάω στο σκαφὶδι και τι να δὼ το μισὸ τ αλεὺρι και παραπὰνω ὲλειπε. Εὶχα κοσκινὶσει αποβραδὺς να είναι ὲτοιμο, πριν φὺγω για ναρθω εδὼ. Το  σκὲπασα με το πισκὶρι και το εὶχα ὲτοιμο για το πρωὶ, φτερά τ αλέτρι το ό τη σιφτοὺρα μου να ρθὼ για ξόμπλι κοσκίνισα το μισό αλεύρι !!
                                              
Αχ!! η κακόμοιρα κακοπούπαθα κι εγώ της λέει η μάνα μου Μωρὴ κι εγώ το ίδιο ὲπαθα.
  Εμὲνα ὲλειπε απ το σακὶ, ὲφαγα τον τὸπο στὴν αποθὴκη οὺτε τρὺπα στο σακὶ οὺτε τὶποτα στὴν αρχὴ νὸμισα γιὰ ποντὶκι αλλὰ δεν εὶχε φὰει τὶποτα το σακὶ δεν εὶχε τρὺπες
  Μας κλὲψανε λὲω του Γιαννὰκου μὸλις ὴρθε σπὶτι. Μπὴκαν στο σπὶτι και μας μαγαρὶσανε μας κλὲψανε! Και τι κλὲψανε με ρωτὰει; Ανάστατος κι αυτὸς,αλεὺρι του λὲω,
  Αλεὺρι; ή το αλεύρι;
  Όχι ὸλο το σακὶ του λὲω σχεδόν το μισό σακὶ.
  Τιποτ΄ άλλο με ρωτὰει τιποτ΄ άλλο δεν πὴρανε;
 Μὸλις του εὶπα ὸχι μου εὶπε ὸτι μπαντὰβιανα και μὲνα..
  Ρε 'συ της λὲει η Τρύσω άμα μπαὶνανε κλὲφτες μονάχα μισό σακκὶ αλεύρι θα ὲπερναν; Θα σηκὼνανε όλη την αποθήκη. Δεν μπορεὶ κάτι ὰλλο συμβαίνει
Σαν τι της λὲει η μάνα μου ;
 Ε αυτό σε ρωτὰω της λὲει η Τρὺσω.
 Οι γάτες τρώνε αλεύρι;
 Ευθὺς με το που το εὶπε άρχισαν να κακκαρὶζουν !!!
Οι Γάτες; Λες; μωρ' δόλια να ειν' οι γάτες;
 Δεν ξὲρω τι ζημιά εὶχαν κάνει εδὼ αλλὰ σε μὲνα εὶχανε κάνει ὲρμο ντὲλο.
 Αλεὺρια παντοὺ, αλλὰ το πισκὶρι ὴταν ακὸμα απὰνω.....
 Ακούστηκε η εξώπορτα θα είναι η θειὰ Μαρὶκα η γυναίκα του Γιάννη του Κατσιανού σκὲφτηκα. Ξεκόλλησα από την πόρτα που κρυφάκουγα και σιγὰ σιγὰ σαν τη γὰτα ὲκανα βήματα πρὸς τα πὶσω. Έφυγα πριν με πάρουν χαμπάρι.......
 Λοιπόν << Γάτες όλου του κόσμου ενωθείτε >>  πάμε για καφὲ στου Μητσιὰκη...
   Για ὸσους δεν ξὲρουν από αφισοκόλληση να ρωτήσουν τις μανάδες τους εάν οι γάτες τρώνε αλεύρι. Για ὸσους ξὲρουν από εκεὶνο το "χόμπι'' της δεκαετίας του 80 αφιερωμένο σ αυτοὺς.  Ειδικά στον εκ Χὰραδρου Ευστράτιο Καλαντζή του Δημήτριου. Στον εκ του Μύλου του Σταυρούλη - Αστρους Δημήτριο Κολοβό του Ιωὰννου....γὰτους συμμαθητές και συνοδοιπόρους......
                 
        ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΝ Ι. Δ . ΒΛΑΧΑΚΗ 
Γάτες με πέταλα ποιανού κόμματος αφίσες κολλούσατε ; Γιατί ρε παλιόπαιδα δεν πηγαίνατε να κολλήσετε αφίσες του ΠΑΣΟΚ να βολευτείτε !!! Πικρό χιούμορ σας εκτιμώ.  σ+σ+σ = ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ Τον ένα εκ Χαράδρου δεν τον έχω σε Φώτο.
   Δύσκολη και πονηρή η τότε εποχή . Κάποιοι πίστεψαν στα ψέματα και κάποιοι βολευτήκαν για το τομάρι τους και μόνο. Στα παιδιά τους άφησαν καμένη γη …Κάποια αιώνια κορόιδα ενώ γνώριζαν μείνανε πιστοί στις αρχές και στη Αξιοπρέπεια τους. Ληστοσυμμορίτες γιατί κλέψατε το αλεύρι; Χα χα χα !!! Μην γελάτε σε αυτή τη φρασεολογία προσπαθούν να γυρίσουν το λαό.   
     Καιρός φέρνει τα λάχανα καιρός τα παραπούλια  ίδωμεν . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου