Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

ΦΙΛΙΚΟ



             






            








Βασίλης Ι. Κοσμάς.
Καστρίτης Εκπαιδευτικός 
                             
                             ΦΙΛΙΚΟ

Όποιος δεν έχει νιώσει λύπη
ανθρώπινο τραγούδι
κι όταν ποτέ κανείς χαρά
δε βρήκε στη ζωή του
θα ‘ρθει καιρός όπου κι οι δυο
θα τα γνωρίσουν και τα δυο.
Έτσι μου φαίνεται σωστό!

Τώρα που δεν ξέρεις φίλε μου τη λύπη
πάντα μην ξεχνάς
ολημερίς να τραγουδάς.
Κι όταν ο πόνος τριγυρνά
και σου θερίζει την καρδιά
πάλι εσύ να τραγουδάς.
Μου φαίνεται ανθρωπινό!

Κι εσύ που βρίσκεσαι μακριά
στην άπονη την ξενιτιά
να ξέρεις πως μια μέρα
θα ‘ρθει το δρόμο για να βρεις
με πόνο θα γυρίσεις.
Μα να τον ρίξεις στο γιαλό!


Στη διπλή γιορτή μου ( γενέθλιο & ονομαστική ) έλαβα δώρο το ποιημα αυτό απο τον καλό μου φίλο  Βασίλη Κοσμά. Είναι συνταξιούχος εκαπαιδευτικός. Ο γιος του λαϊκού Καστρίτη ποιητή και καλιτέχνη του αείμνηστου Κοσμόγιαννη . Εικάζω ότι είναι ποίημα του Κοσμόγιαννη . Αν και εχω την υποψία ότι ο Βασίλης γράφει . Θα μας κάνει θετική έκπληξη ; Μακάρι !!!!  Ευχαριστώ Βασίλη με τιμάς . 

            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου